Sunday, January 8, 2012

8 Januari 2012

Assalamualaikum W.B.T.....

Sudah seminggu 2011 meninggalkan kita...hurmmm...saya baru berkesempatan nak mencoretkan sesuatu di permulaan tahun baru nie. Sudah 6 bulan blog ni saya tinggalkan begitu saja huh...selama 6 bulan saya tinggalkan ada la beberapa kali 'saya sign in' kononnya nak mencoretkan sesuatu sudahnya apa yang saya lakukan adalah 'sign out' sahaja. Dan selama 6 bulan pelbagai suka duka saya lalui tanpa saya kongsikan di blog kesayangan saya ini.

2011 telah pergi meninggalkan saya dengan pelbagai memori suka dan duka. Jika ingin diimbas kembali...Sememang terlalu banyak kisahnya...Okla saya cuba review tentang memori 2011. Jom...

15 Januari 2011- Saya telah kehilangan seorang Abah yang disayangi. Allah lebih menyayanginya..Moga rohnya dicucuri rahmat. Amin...

April 2011 - Saya menduduki peperiksaan final untuk tahun 2 dalam program PJJ, USM(maaf saya sudah terlupa tarikhnya)

06 Jun 2011- Saya menyambut hari ulang tahun perkahwinan yang ke-3 di Langkawi

Jun 2011- Pada bulan Jun 2011 juga saya telah memulakan rawatan untuk mendapatkan zuriat di PPUKM

Jun 2011- Dalam bulan result untuk final telah keluar...dan keputusan saya agak menurun

Julai & Ogos 2011- puasa dan raya yang pertama tanpa arwah Abah..

4 September 2011- Suami tercinta telah jatuh sakit dan dimasukkan ke Hospital KPJ selama 7 hari. Dalam tempoh 7 hari, 3 hari dia dimasukkan ke wad ICU....Alhamdulillah dia kembali pulih. Saya terpaksa mengambil cuti separuh gaji selama 18 hari untuk menjaga dia.

12 November 2011- Saya terpaksa menjalani minor operation utk membuat ketumbuhan di tapak kaki sebelah kiri (ketuat)

16 November 2011- Ulang tahun kelahiran suami yang tersayang saya masih dalam keadaan tidak sihat ketika itu

5 Disember 2011- Menjalani minor operation tuk kali kedua untuk membuang ketumbuhan di kaki sebelah kanan pula..

24 Disember 2011 - Suami telah menghadiahkan seutas jam tangan casio sempena ulang tahun kelahiran saya....

Itulah antara rentetan perjalanan hidup saya sepanjang 2011..

Okla jumpa lagi di coretan yang lain...bye2...:)




No comments:

Post a Comment