Wednesday, May 25, 2011

Alhamdulillah... Syukur..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..saya diberi peluang oleh Allah untuk masih lagi bernafas di muka bumi Allah ini. Dah lama tak mencoretkan sesuatu di ruangan ini. Akhirnya hari ini saya ada kesempatan untuk mencoretkan sesuatu yang sudah lama tidak diluahkan..eemm selepas selesai menduduki peperiksaan bulan April yang lepas..bulan Mei saya perlu menjalani satu lagi ujian.. TEMUDUGA.. ya itu lah perkara yang sangat merunsingkan saya ketika itu.. saya diberitahu 4 hari sebelum temuduga akan diadakan. Fuhh!! hampir tidak tidur malam dibuatnya. Dalam tempoh 4 hari macam-macam perkara yang saya fikirkan. Hanya Allah sahaja yang maha mengetahui. Alhamdulillah...dengan kekuatan yang masih berbaki pada diri dengan izin Nya saya selamat menjalani sesi temuduga dengan lancar...sekali lagi saya perlu bersyukur pada Allah kerana Dia telah memudahkan segala urusanku. Amin...

Dan hari ni segalanya telah berlalu..peperiksaan dah selesai...temuduga pun dah selesai. Alhamdulillah. Baru je 2 hari lepas keputusan peperiksaan telah pun keluar..hanya melalui khidmat pesanan ringkas.. keputusan peperiksaan dapat diketahui..Alhamdulillah sekali lagi ke Hadrat Allah..kerana dengan inzin Nya juga saya lulus dalam semua subjek. Walau bagaimanapun keputusan penuh berserta gred belum diketahui. Dijangka akan keluar di portal RPJJ sekitar awal Jun nanti. Saya terlalu bersyukur kepada Allah kerana amat pemurah dan amat mengasihani kepada hamba-hamba Nya. Di sini apa yang ingin saya tekan kan..apa pun yang berlaku kepada kita kembali lah kepada Allah..walau pun dalam keadaan susah mahu pun senang..kembali lah dan ingatilah Allah. Kerana setiap perkara yang berlaku dalam hidup kita seharian adalah ketentuan dari Nya...

No comments:

Post a Comment