Tuesday, April 19, 2011

April- Bulan Exam..

Assalamualaikum W.B.T

Bulan April..bulan ni aku sibuk untuk menghadapi pepriksaan untuk final bagi tahun 2 ni. Selain dari sibuk untuk mentelaah buku..aku jugak sibuk berulang alik..tidak hairan la kalau bulan ni keja-kejap aku kat kl..kejap-kejap ada kat seremban..dan seterusnya melaka..Kesimpulannya bulan ni memang meletihkan..huhu dan sekarang aku berada dalam keadaan yang tidak sihat. Hampir-hampir mau demam dan selsema sudah menyerang...emm dugaan demi dugaan. Sabar ada lah penawarnya..mungkin ada hikmah di sebalik kejadian..

Bulan yang seterusnya bulan Mei..aku ada agenda tersendiri yang perlu aku jalankan. Demi mencapai matlamat yang diimpikan aku perlu melaksanakannya. Harap aku berjaya dengan misi aku yang seterusnya. Semoga segalanya dipermudahkan Allah. Dan semoga aku sentiasa menjadi insan yang tabah dan sabar dalam menghadapi dugaan dalam hidup ni..aku rasa dah sampai masanya aku untuk kembali berkunjung ke tempat itu..demi impian yang belum terlaksana aku kena tenang untuk berkunjung ke sana. Seperti kawan aku sue..aku perlu ikut semangat dia...Aku mengharapkan agar Allah mempermudahkan segala urusan aku. Amin..dan sekarang aku perlu teruskan perjuangan aku yang belum selesai untuk mnjawab peperiksaan..Semoga aku berjaya.. Amin

No comments:

Post a Comment