Wednesday, April 14, 2010

2 Sudah Lepas 7 Lagi Menanti....

Alhamdulillah...akhirnya aku dah lepas dua paper..MMM lagi tujuh paper lagi aku nak hadap. Semalam paper sains politik agak susah aku nak jawab. Bkn nya agak susah tp memang susah..aku tak tau la result aku cam ne nanti. Aku harap result aku cemerlang la huhu.insyaallah..

Sejak masuk minggu exam nih..aku rasa cam letih sangat. yelah sekejap kat KL, sekejap kat melaka..kadang2 kat seremban..tapi 2 hari ni lokasi aku kat Ulu Yam..dan sok aku kembali ke melaka coz petang esok aku ada paper..Bahasa Melayu Tinggi. Pergi keja pun ngantuk jer. Tadi masa taklimat Dasar Bahasa aku boleh terlelap kat dalam Dewan Seminar tadi..siap dengkur lagi..huh buat malu jer. Nasib baik kak zai kejut aku. Kalau aku duduk sebelah org lain...emm aku rasa dah lama dah aku kena gelak tadi hehe..;)

No comments:

Post a Comment