Tuesday, January 11, 2011

Hanya Pada Mu Ya Allah...

Assalamualaikum W.B.T...minggu ni aku rasakan aku tak tenang. Aku cuba mencari ketenangan untuk diri aku. Dari hari ke hari, aku terus berdoa pada Allah moga Dia kuatkan semangat aku dan perteguhkan iman aku untuk aku meneruskan kehidupan yang penuh dugaan dan cabaran ni. Dlm hati ni hanya Dia yang maha mengetahui. Jika diikutkan perasaan ni, aku tak mampu lagi nak meneruskannya. Tapi aku tak de pilihan. Apa yang boleh aku buat hanya berdoa dan berserah. Aku mengharapkan keajaiban akan berlaku dalam hidup ini...bagi aku tidak ada yang mustahil akan berlaku jika ianya diperkenankan oleh Allah S.W.T. Ya kita sebagai hambanya perlu la berusaha untuk memperolehinya. Namun sebagai manusia biasa kita perlu berdoa dan bertawakal kepadanya. Supaya dia mempermudahkan diri kita untuk memperoleh apa yg kita inginkan...Aku di sini akan terus berdoa dan berharap..agar apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan. Amin...

No comments:

Post a Comment