Tuesday, January 25, 2011

Abah...

15 Januari 2011(Sabtu), aku telah kehilangan orang yang amat aku sayangi...Abah pergi selamanya meninggalkan kami. Ini lah yang dikatakan dugaan. Di awal tahun 2011 yang baru sahaja bermula, aku dan keluarga telah diduga dengan dugaan yg besar...rasanya baru semalam aku berborak,bergurau dan berjenaka dengan abah tapi hari ni abah sudah tiada lagi di depan mata..perginya seorang bapa yang telah byk menjalani dugaan dalam kehidupannya...aku sebagai anak kini hanya mampu berdoa dan berdoa semoga dia tenang di sana..semoga dia ditempatkan dikalangan org2 yang beriman dan soleh..semoga diampunkan segala dosa2nya..aku dan anak2 nya yang lain tidak sempat utk bertemu dengan nya untuk kali terakhir kerana dia pergi tanpa meninggalkan pesan. Aku sendiri tidak sempat untuk meminta ampun dan maaf kepadanya..Sesungguhnya aku begitu berdosa...abah, ampunkan lah anak mu ini...untuk mak, aku mengharapkan dia tabah menjalani hari2 mendatang tanpa abah disisi. Aku begitu berharap sebagai anak, aku tidak leka dan lalai utk menjalankan tanggugjawab ku sebagai seorang anak. Walau pun tidak ada riak duka diwajahnya namun aku pasti jauh disudut hatinya dia begitu terasa dengan kehilangan ini..terasa kesunyian. Hanya kenangan bersama arwah abah di rumah kg. yg menjadi ingatan kami. Segala kenangan kami sekeluarga bersama arwah abah akan aku simpan dalam lipatan memori untuk aku kenang kembali di saat aku rindu..Al-Fatihah untuk arwah Abah...260111

No comments:

Post a Comment